Klachten

Mocht je een klacht hebben gerelateerd aan onze webshop of aan je bestelling laat het ons dan zeker weten via padelunique@gmail.com zodat wij naar een gepaste oplossing kunnen zoeken. Wij trachten je mailtje te beantwoorden je mailtje binnen de 2 werkdagen.

 

Retourvoorwaarden

Wij streven naar tevreden klanten! Ben je niet tevreden met jouw bestelling, dan kan je deze binnen de 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling terugzenden op voorwaarde dat:

  • het item onbeschadigd is
  • het item in kwestie nog niet gebruikt werd (tickets, reclame,… dient nog bevestigd te zijn aan het artikel m.a.w. u geeft het goed terug in de staat zoals u het hebt ontvangen)
  • het niet gaat om een cadeaubon of cadeaukaart

 

Hoe retourneren

  1. Stuur ons een e-mail binnen de 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling naar padelunique@gmail.com
    Vermeld zeker volgende gegevens: jouw volledige naam, jouw bestelnummer en jouw rekeningnummer. Reden van retour mag je ook altijd meegeven maar is niet verplicht. Geef eventueel ook jouw telefoonnummer zodat we bij eventuele vragen snel even kunnen bellen.
  2. Stuur het item in kwestie binnen de 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling in de originele verpakking via een verzekerde verzending terug naar:

Padelunique, Mandeweegsken 42, 9900 Eeklo

De verzendkosten om jouw bestelling terug te sturen via verzekerde verzending (= track & trace) zijn voor jouw rekening.

 

Terugbetaling bij retour

Wanneer de retourzending aan bovenstaande voorwaarden voldoet dan storten wij het bedrag waarvan sprake is binnen de 2 weken terug op het rekeningnummer dat je in de e-mail hebt doorgegeven.